braa skiiit

happyface (:
händelserikt dom senaste dagarna eller?
Igår var jag i jobbet , men tankarna var nog ut och flöög på annat håll
hela dagen .
Efter jobbet kom Gabbi efter mig och vi åkte till pizzerian för att äta och prata .
Sen blev det en mini -roadtrip och en hel del prat .
Lite effektiva var vi också när vi städade och packade i hop alla saker nu när hon skall flytta .
På turen till näsby mötte jag D.  , usch vad skönt att se honom igen .
Vi for ut och körde en sväng , sen läääs : jag körde också bil med
bara ett kärring stopp .
Kvällen tillbringade vi i soffan kollandes på shrek och sen körde vi till mig och tillbringade natten här.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0