tatueringar o. skolan

stress , stress och åter .. ja ni vet hur det fortsätter .
Därför skall jag inte heller tala om det mera eftersom jag vet att jag inte är den enda som har det lite stressigt nu.
Därför tänker jag idag ignorera alla och allt och bara ha en kväll för mig själv första på kanske två veckor.
Igår var jag förresten till vasa på en massa ärenden . Hann snabbt springa igenom H&M där jag hittade tre blusar men det var också den enda affären jag hann med . Var även till needle point och kollade på tatueringar.
Fanns verkligen de mest udda tatueringarna man kan tänka sig . tex. nakna mexikanska kvinnor med en mexico hatt på .
liksom vem tatuerar in något sånt ?  och vill sne ha det resten av liivet?  ja, inte jag iaf . Fast en tatuering på ryggen eller vid höftbenet  skulle inte sitta helt fel heller .
men slut talat om tatueringar .  IDag har det varit världens jobbigaste skoldag med dubbeltimmar av både historia och hälsokunskap , enda positiva idet är att vårt historia lärare är BÄST!
Sen följde timmar som engelska , matte och fysik tråkigaste ämnena med typ "sämsta" läraren .
Men är ni medvetna om en sak? det är snart helg tänk vad sköönt . Inte för att jag har några stoora planer , inga andra planer än stallet på söndagen eller jo kanske vara med sööt på lördagen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0