mirakel

Mirakel, min dator leever . Iaf har den gjort det i 10 minuter nu men vänta bara så fort jag sakt dethär så dör den igen
så skall försööka vara snabb .
Idag var det då skoldag som vanligt . Hade två historia först som gick otroligt snabbt .
Men med bra lärare går allting fort . Sen kom matte som alla hatar ( nästan iaf)
timmarna går såå sakta men idag lyckades jag tillochmed förstå en uppgift så ett stort pluss till mig .
Efter maten var det dags för prov utdelning . Ville verkligen inte ha ut proven men det gick inte så dåligt som jag trodde
men inte heller gick det bra men får kämpa på nu till nästa provvecka och ge jäärnet då. ( det säger jag alla gånger)
så min plan var att när jag kom hem skulle jag börja läsa på läxorna , var sitter jag?  Jo, vid datorn . Grattis till mig!
Nämen allting känns så bra just nu , och har verkligen tuusen tankar som snurrar runt i mitt huvud ( tankar är verkligen som yra höns) Nämen igår var D. världens snällaste och erbjöd sig att låna ut datorn när jag behöver den trots
att han är i jobbet. tack!   Förresten så ser jag framemot nästa helg också . Helgen kmr att bli full med planer och äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0