lucky you

kanske ni undrar varför jag inte bloggat på länge?
så den största orsaken är att min dator har gett opp det heeelt och jag kan inte ens använda den mera.
Var till service med den förra veckan men gubben som fixar sånahär saker hade ju
såklart semester i två veckor. typiskt eller?
så nu sitter jag på min brors dator , vilket jag kmr att göra max 10 minuter till. för då är det troligen någon som
kommer in i rummet ropandes att han skall ha datorn igen .
men kan endå berätta lite snabbt om helgen i fredags var det som vanligt skolan .
Slutade som tur var redan halv 2 , hann bara hem och äta lite sen åkte mamma och jag till Vasa för att
prova ut ett knäskydd som inte passade suck! får sääkert vänta hundra år nu igen innan dom hittar ett som passar.
Hann även in via stan och köpa lite kläder. köpte bla. jeans, underklääder , ett par stallskor , hårband, en ny mössa (har nästan blivit käär i den ) och smink.
Sen efter vasa , så kom daniel efter mig så vi åkte ut och körde en säng och var även till J&P på en öl, eller jag drack ju förståss inte . Efter baren bestämde vi oss för att åka och kolla film , det blev sex and the city denna gång.
Som ni vet så räcker den ganska länge så kom väl hem vid halv 2 tiden  .
Lördagen kom mamma och väckte mig ganska tidigt ( 10 , det är jäkla tidigt för min del som älskar att sova)
sen städade jag mitt rum och torkade golvet samt alla hyllor i resten av huset .
Hungern blev för stor efter den ansträngande städningen så jag fixade varmasmörgåsar åt pappa och mig .
Hann precis äöta klart så kom D. efter mig . vi bästämde oss för att åka hem till honom och hämta hunden sen gick vi ut på en långpromenad i vinter solen , men ack så kallt det var .
Resten av kvällen tillbringade vi med att kolla på en massa gamla fotografier , äta pizza hos hans mamma och kolla film hos Tommy . kul kväll som vanligt .
Idag söndag har jag varit och ridit M. och varit på "drillträning" , resten av kvälen tänker jag bara slöa .


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hon e sötast :P Lycka till me data fixandet! :)

2009-01-18 @ 21:07:44
URL: http://alliiee.blogg.se/
Postat av: Maja

vad sköna bilder på din header :P jättefina

2009-01-18 @ 23:04:11
URL: http://maajis.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-19 @ 02:55:27
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0