helgeen

Ännu en helg är förbi . Det var verkligen en av de bättre helgerna dethär.
Fredagen innebar skola och kemiprov på dagen. Kemi provet skulle väl kunnat gått bättre men man får ta det som det kommer . Efter skolan blev det att åka hem ,duscha och fixa lite mat åt sig innan man åkte till drillträningen .
Tränade till ungefär halv 7 sedan bar det av till affären för att handla allt som behövdes inför kvällens planer.
Planerna för kvällen var att laga hemgjord pizza och badabastu enriktigt trevlig kväll kan jag lugnt säga.
Kvällen avslutades väl redan vid halv 2.
Lördagen blev en tidig morgon , men som tur var lydde jag malins råd och packade redan kvällen före.
Vid 10.30 infann jag mig på abc- i  lålby där resan till harjavalta startade .
I harjavalta hade vi westernträning som gick ganska braa trots att jag hade en polle som knappt kunde trava och sen kom höjdpunkten "middag" på hesburger .
Väl hemma i L-kylä  så gav vi pollarna mat och sen bar det av till byns bastu och badtunna . HÄRLIGT!
Kvällen avslutades ganska tidigt eftersom det skulle bli en tidigmorgon följande dag .
Söndagen var vi i terräng på morgonen med unghästarna och sedan hann jag även med att rida kassu och leda en liten unge i 45 minuter .  Pappa kom efter mig till stallet , och väl hemma blev det ganska stressigt .
Kvällens program var bölerevyn som var helt okej , men sämre än i fjol .
Resten av kvällen satt vi och disskuterade med tommy å co. Ir diskade ( d. diskade) jag kollade på tv eller satt vid datorn eftersom min ännu inte har hittat hem .


Kommentarer
Postat av: muul

unghäst = tracy (y)

2009-01-26 @ 14:51:05
Postat av: jessica

haha , såklart ;)

2009-01-27 @ 10:38:02
URL: http://absolutejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0