torsdag

snart är helgen hääär, hur underbart som heelst.
idag har det varit en sånhär otroligt trött och slö dag , men det är baar en matte lektion kvar nu och sen en föreläsning om droger av någon polis från vasa . Ikväll är det pizza på programmet och kanske vi hinner klämma in någon film vem vet .
Annars ett stort pluss är att jag kanske får tillbaka min dator idag , aah vilket kärt återseende det kommer att bli .
sen vill jag även tillägga till er alla som läser att det jag skriver här skall ingen ta åt sig personligt om jag nu då inte skriver ut namn då vilket jag nästan aldri gööör . så bara så ni vet jag skriver bara allmänt och det som kommer upp i mina tankar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0