skoolaa

ingen dator ännu .
Sitter i skolan just nu har historia men läraren är borta och vi har redan gjort våra inlämningsuppgifter.
Ganska duktig är man nog allt , men såklart hade jag den effektiva malin till hjälp.
Börjar känna mig ganska trött , trots att jag gick och lade mig redan 23.00 igår kväll.
Men snart är dagen slut bara de tvåvärsta ämnena kvar , matematik och fysik .
Sen blir det att åka hem och plugga till kemi provet som går av stapeln i morgon .
eller igentligen för två veckor sedan men då var jag sjuk och låg i sängen .
Börjar känna mig lite orolig över D:s frisyr också , fick nämligen ett meddelande att jag inte skulle bli rädd
när jag fick syn på honom efter att han har varit till "frissan"
Men nu skall jag fortsätta nödra lite på berusad.org .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0