onsdag

Ännu en onsdag , tycker denhär veckan har gått otroligt långsamt .
skulle det inte kunna vara helg redan?
Igår slutade jag skolan först fyra vilket jag kommer att göra hela året ända tills maj . suck!
men fast jag hatar teckning så hade vi ganska kuulit igår . Denise och jag satt och talade skit som
vanligt och planerade lite allt möjligt . När skolan äntligen var slut så åkte jag till stallet (såklart)
Och efetrsom ridbanan är så jäkla skarp och ojämn tog jag ut min lilla bus polle på åkern , tänkte flylga av tie gånge roch mista nerverna sääkert tusen gånger .
Efter allt "stalljobb" så skulle pappa komma och hämta mig men han kom ju aldrig så jag började gå och efter an halvtimme döök han äntligen opp så jag fick åka hem och äta mammas super goda pannkaka .
skulle vara gott med pannkaka idag också eller tortillas . mumsit !
men vem vet kanske det blir tacoskväll nångång inom snaraste framtid .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0