it's over again

ännu en helg är över och en ny skolvecka börjar. suck!
i fredags på kvällen åkte jag på middag till faster med hela familjen ( minus syster)
typ världens tråkigaste , men det kan ni väl också förstå om man måste sitta där med en massa gamlingar.
nämen underhöll min bror istället som höll på att dö av skratt säkert tusen gånger .
Sen på kvällen kom lilla Daniel efter mig , var till honom en sväng och sen ut och körde hela kvällen typ .
satt på teboil och skrattade åt alla töntar och fjållor.
På lördags morgonen hade jag väckarklockan på 9 men lyckades som vanligt somna om så jag vaknade först vid halv 11 då malin ringde och väckte mig samt beodrade mig att siga upp .
5 minuter senare och yttligare 3 minuters sömn ringer M. igen och väcker mig men denna gång steg jag faktist upp.
Åkte till stallet där det under lördagen inte hände så speiellt mycket , eller jo Malin och jag satt i bastun längre än vanligt och pratade skiiit om allt och alla.  förståss hände ju nog en massa annat också men de går inte att berätts allt heller.
Söndagen bestod i princip av att få in dendär satans hästen i transporten . 5 timmar tog det trots att vi var 5 personer .
När väl hästen var in i transporten hade M. en bula i huvudet efter en hoov E. och jag en massa blåmärken och sääkert var även J. och A. helt sluuut också.
Väl hemma så åkte jag ut med D. först hem till honom och kasta ut julgranen sedan till lägenheten och kolla tv oh så gjorde vi varma smörgåsar . mumsiiiiiit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0