HJÄLP!

trallalaaa . nu är jag glad igen .
mitt magont har försvunnit och har nyss pratat med d.
är t.om då energisk nu att jag skall kunna städa huset, kanske ska jag gör det så blir mamma glaad.
kanske skulle vara ett plåster på såret eftersom pappa just kom och ropade med mig lte att min telefonräkning
var enormt dyyr . 130€ motsvarar ungefär 1300Kr för en månads telefon bruuk . HJÄLP!
så nu alla som sänder åt mig så undrar ni säkert varför jag inte svarar på allting så är det för att jag absolut måsta minska i med mina sms. ha de skickat ungefär 800 stycken förra månaden . så nu är det skärpning som gäller!
ja förståår inte hur jag kan skicka sådär många på bara 30 dagar, det är ju ungefär 27 meddelanden per dag .
och sääkert en massa onöödigt skickande . så från och med nu om ni vill mig någonting så snälla ring .


Kommentarer
Postat av: Anonym

brukar skicka MINST 800 sms per månad..

2009-01-09 @ 15:16:17
Postat av: jessica

okej.det beror ju på vilket abonemang man har då också

2009-01-09 @ 15:24:45
URL: http://absolutjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

på säjnast hadd ja stjecka typ 1800 elå va e nu va. kom fram ti att ja hadd stjecka 60/dag iaf...;o

GRYMT!

2009-01-20 @ 10:54:07
Postat av: jessica

ojdå, det var några det .

men det går fort att skicka så många

2009-01-20 @ 18:21:53
URL: http://absolutejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0