hemma

idag var det såvmorgon , åkte till skolan 11.45 och kom hem 13.00 ganska onöödigt jag vet .
började vandra hem från skolan idag men gick via D. som var hemma ännu så han kom och skjussade hem mig.
tack!
Sitter vid köksbordet nu ä ensam hemma så det går att sitta här i lugn och ro utan att någon kommer och lägger sig i vad man gör eller bara i allmänthet stöör.
Har just ätit upp mina varma smörgåsar med tonfisk, super gott!
skulle verkligen behöva göra något annat än det här för mitt rum ser ut som
en bomb skulle slagit ner där och kemi boken ligger och väntar i väskan ,
som förövrigt ligger innanför dörren ännu . den har en benägenhet att lämna där
Någon frivillig som vill skriva kemi prov åt mig imorgon?
tycker inte riktigt om att samma dag man börjar skolan igen har man prov .
1. är inte loven till för att vila? 2. tror ni inte man glömmer allt efter två veckor loov , sånt man räknade eller läste för 7 vecckor sen?! 3. så blir man tvungen att läsa på lovet för att alls klara sig . det suger stoort kan jag meddela er om .


Kommentarer
Postat av: muul

laga du sånde luovankylä varmasmörgåsar? ;)

2009-01-08 @ 15:23:30
Postat av: jessica

muul: faktiiist gjord ja he

2009-01-08 @ 15:38:47
URL: http://absolutjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0