ge mig ett jobb

Nu är jag fattig igen.
beställde massor med grejjer från horze här om dagen , okey som tur är var inte allt mitt .
Men nu skall min lilla underbara ponny få ett nytt schabrak med sitt namn broderat på men även en ny grimma en röd sådan denna gång också . Sen skaffade vi lite saker till stallet också .
Sen måste jag lägga ut pengar på att reparera min dator blir tyvärr tvungen att betala allt själv .suck!
Sedan kom även räkningen från ryttar förbundet på över 450kr , som även skall betalas .
snälla ge mig ett jobb NUU! okey , inte för att jag vet riktigt när jag skulle hinna jobba men kanske på helgerna?
Troligen kommer jag inte alls att få någon inkomst mera före sommaren vilket känns förjäävligt , men så är det nu bara att leva med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0