dagens tankar

dagens tanke ett och den dåliga tanken är hur männsikor kan vara så jäkla
dumma att dom sitter och säger att jag talar aldrig skit om någon men kom igen!
Alla talar vi skit om någon nån gång även de bästa . Och dethär med falsk vänskap är heller inget jag kan förstå mig på .
varför ska allting gå ut på ett spel? Liksom när peronen är där så kanske det är lite småelaka kommenatarer som kryper fram men inget annat utan ni är som vanliga gamla kompisar . Så när personen är borta hör man allt prat bakom ryggen och hur mycket personen hatas osv. varför inte säga rätt ut eller visa det också när personen är med?
Och förstår inte människor att det finns andra i omgivningen som mycket väl märker dethär?
Och om folk nu skall tala skit så behöver de inte göra det när alla andra hör på för har ni tänkt på det att det säkert finns någon i din omgivning som känner personen och högst troligt går och säger allt den har hört . så tänk efter innan ni pratar!
Dagens goda tanke!
har ni nångång funderat på hur bar det känns att vara saknad , att ha någon som saknar en och verkligen uttrycker det och då menar jag inte bara enspojk/flickvän utan även andra vuxna som barn .
det är faktist hur häärligt som helst . fick ett meddelande härom dagen där det stod hur mycket personen (vuxen) saknade mitt glaada ansikte om dagarna . man blir liksom så glad av att fö håra sådant . Så min mening med dethäär var att uppmana folk att uttrycka mera vad ni känner man behöver inte bära allt inom sig och vara rädd för att säga saker .
det behöver inte bara vara till kompisar utan man kan också ge vänliga ord åt tex. mor/far föräldrar.
tänk vad mycket glädje det skänker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0