allt och lite till

sidan 7 så långt har jag kommit i kemi . Grattis till mig!
bara att läsa vidare nu tills man kommer till sidan 120 . suck!
sitter och kollar på lite klääder på nätet nu också , samtidigt som jag sneglar på min garderoob .
den skulle verkligen behöva förnyas , tycker jag bara har samma vanliga klääder hela tiden .
Skulle ha möjlighet att slippa till vasa ihelgen men har redan lovat ( och vill ) åka till L-kylä .
så kanske det finns någon möjlighet att åka dit nästa helg?!
Därute yr snön , får verkligen hoppas att det inte kommer så mycket under kvällen och nattens lopp, för problemet är
ju att ja äger inga vinter skoor ännu , så jag hoppas ju på att man skulle hitta några billiga på rean men knappast.
Tycker att man aldrig hittar någonting på rea , det blir bara ny inkomna kläder man hittar sånadär som man skulle kunna undivika att köpa .
Sist jag var på rea i sthlm köpte jag hela ett rea plagg av mina sääker 50 som jag kom hem med .
yess. hur går det med denhär ekonomiska sidan?
på tal om ekonomi så är den mycket dålig just nu , skulle sitta bra med ett jobb över helgerna men
när skall man hinna med sina intressen och kompisar då om man jobbar alla helger. typ aldrig!
så den ide'n får jag nog ta och skippa nu troor jag . hoppas istället på ett ordentligt sommarjobb i sommar.



Kommentarer
Postat av: muul

men jessica vi har ingen hevosenhoitaja ti i år ;) HAHAH

2009-01-08 @ 19:06:46
Postat av: jessica

muul: no way in hell!

2009-01-09 @ 10:24:14
URL: http://absolutjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0