Åke

ni som inte vet vem åke e så är det min lilla datorn .
Åke har länge haft problem , jag vet malin hatar honom men iaf .
Så har den fungerat  utmärkt endå trots att den inte är världens nyaste bärbara dator.
Men nu är det så att när du lyfter eller rör den det minsta så slutar den att få ström det vill säga att inom 10 minter så dör den om du nu inte lyckas pilla tillbaka den och få det att fungera.
Har liksom på något sätt lyckast få sönder 2 lödingar inne i datorn .
Så nu är enda räddningen att föra den på reparation , vilket skulle innebära att vara utan dator i minst en vecka.
fattar ni hur jag skall klara mig?  nej inte jag heller .
men har redan börjar träna att vara utan har inte använt eller rört datorn på 4 dagar , vilket jag tycker är ett stort
framsteg för en som annars nördar varje dag .
så sen om mitt bloggande plötsligt dör ut så är jag datorlööös.



Åke i nyare version


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0