Åke har hittat hem

Åke har hittat hem igen är så glad att se honom ligga på mitt lilla bord igen efter över två veckor .
( åke e min dator som jag har döpt) . Han är nu  fixad men har dessvärre lite men efter greppet
så får se hur länge han orkar hänga med nu men hoppas han vill leva åtminstone till hösten så jag har fått mina
sommarjobbar pengar , fast minus här nu då ör ju att ja inte har något sommarjobb ännu , suck!
fast håller febrilt på att leta men i värsta fall får jag väl sitta i ett växthus och plocka tomater vilket
det verkligen inte finns brist av här i närpes det är nästan så man håller på att tröttna på dem .
Annars har det varit en relativt  lugn skoldag , tvingades gå till gammelbron och titta på nån jääkla sten och mäta den och sen så skrev vi ju förståss engelska förhör om otroligt nog gick riktigt bra . hoppas jag på iaf!
Efter skolan åkte jag hem , läste en bok fixade mat åt mig och bytte om sen var det bara att
ta sitt pick och pack och åka till drillträningen ,roligare än vanligt idag iaf gick tiden snabbt.
Träningen slutade sju och så blev det bara att åka hem och byta skor för att kunna åka till stallet , mocka , mata och ta
in de småpollarna så nu kom jag just hem och väntar på att D, skall höra av sig . ringringring!
nämen det skulle kunna vara kul med att ta det lungt också . :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0