ajaj

igår fick jag panik på kvällen och började stormplugga vid nio tiden .
satt och läste ( försökte) till kanske halv 11. då ringde D. satt och pratade med honom i 1½ timme minst.
vi har alltid lika kul och vilka funderigar .
men troor ni jag kunde åka till skolan och skriva prov idag , ack nej!
stressat helt i onöödan . vaknade vid fem tiden med en hejdundrande magvärk som tydligen inte ville ge sig trots
värkmedicin . Så det fann inga andra val än att ringa skolan och sjukanmäla mig .
så nu ligger jag i sängen , yttrerst myssjuk med en värmedyna på magan . Det är nog fasiken en
av de bästa uppfinningarna dom har kommit på . helt suvärent mot magont.
Nämen det känns redan lite bättre så funderar på att städa rummet liiite nu ifall man skulle få
oväntat besöök vem veeet?! men nu skall jag försöööka göra av med min överenergi genom att ringa till J.
och prata lite skiit .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0