123

sitter i skolan igen . hur tråkigt som helst .
Igår var jag ganska effektiv , gjorde min matteläxa och sen gick D. och jag ut på en kvällspromenad
hur jääkla härligt som helst . Efter promenaden och allt pratande så åkte vi hem och kollade på andra avenyn och åt smörgåsar . Bestämde mig att åka hem redan vid tio tiden ,men hoppade i sängen gjorde jag först kanske halv 12.
Idag är det en sånhär lång skoldag slutar först fyra , suck! skulle ha lust att skippa teckning idag men är väl
illa tvungen att gå och rita lite , jag som verkligen inte kan rita men ja får väl ta
fram mina dolda talanger någonstans ifrån.
Ikväll har jag planerat in att åka till stallet och åka ut på en långtur eller plåga den lilla pollen med dressyr.
och senare ikväll aknske det blir att gå ut på en promenix igen .
det är så härligt att promenera på kvällarna och rensa tankarna det kan verkligen behöövas så man
rokar med allt annat . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0