1.

Första skoldagen är nu över .
och inte nog att det är första skoldagen utan och första dagen i provveckan
å det var meningen man skulle läsa på jullovet men vem fasiken orkar läsa då?
så det blev att läsa dagen före , skulle inte ha gjort det heller om inte D. sagt åt mig att jag måste lääsa.
Så nu har jag varit till skolan och skrivit finska prov, gick väl som förväntat . inte dåligt men inte heller bra.
så får ta det som det kommer sedan då .
Efter skolan så kom D. efter mig och så åkte vi dit . när jag kom dit hade han lagat en super god middag .
tack, behövdes verkligen efter två tunga timmar med prov . sen satt vi bara och kollade tv tills han åkte till jobbet .
och nu sitter jag här vid datorn igen och slöar första gången på fyra dagar .
men skall snart gå och lääsa på prooov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0