100x100

en vecka kvar till provveckan och två veckor kvar till sportlov.
blir nästan deprimerad av att bara tänka på provveckan , har nämligen historia på måndag , engelska på tisdag , matematik på onsdag , hälsokunskap på torsda och sist men inte minst fysik på fredag .
Kommer att ligga som död efter den veckan. Har inte heller någon tid att läsa troligen .
för torsdag är det penkkis på fredag vanha och vanha fest på kvällen ( tillståndet är det bäst om man inte talar om )
alla hjärtans dag och bakfylla på lördag och sist men inte minst stallet på söndag . oj vad jag älskar mitt fullspäckade program .
Annars har det varit en helt perfekt helg , så ser endå framemot nästa helg (:
I fredags var det skolan och sen drillträningen som vanligt , riktigt skojjit .
både före och efter drill träningen var D. hit eller vi åkte dit och fixade mat samt kollade film i fredags .
Kom hem relativt tidigt eller runt halv två tiden , var så trött att jag somnade samma sekund som jag kröp under täcket.
Lördagsmorgonen redan vid halv tio kom mamma och väkte mig , drog snabbt täcket över huvudet men det varade inte länge innan nån stod och drog i täcket .
Åkte till marknaden gjorde vi redan vid 11 tiden , där fick jag ett par vinter skor eftersom amma tyckte att det var vansinnigt att gå i sommarskor mitt i vintern nu när det är 20 cm snö på marken .
Vi hann ävem med ett besök till mataffären och halpa-halli på vägen hem .
Väl hemma var det ombyte till andra klädern och sen hoppa i bilen och åka på jaktföreningens middag .
Serverdes vitsvans hjort , verkligen super gott ! Resten av kvällen elelr i allafall mesta delen tillbringade jag med jesse , råstu , daniel , jenny och hennes pojkvän .kollade en krigsfilm som var sådääär . bättre har man väl sett .
söndagen var det som vanligt stallet som gällde , riktigt kulit .
Terräng på morgonen med venla sen lektion på Nicolina sandas sen en lektion med valori sandas och sen en tur på tuli-ellu vilket inte gick så jätte bra om man ska säga det snällt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0