tisdag

Det var hårt i när jag skulle stiga upp idag men trots att jag hade stegring så åkte jag till skolan
Skolandagen i allmänhet har varit helt okey , fast hade en super jobbigt hårförståelse i engelska de två första timmarna .
Den var inte svår man man orkar lyssna de första 10 minuterna sedan ger man upp så de får gå som det går .
Vanliga tisdagar slutar vi vid fyra tiden men idag fick vi som tur var sluta redan vid tre tiden, hur
jäkla skönt som helst . Så nu sitter jag vid datorn och väntar på att mamma skall ropa att maten är klar!
ikväll skall jag försöka skriva uppsatsen i hälsokunskap och fixa fysikrapporten , men känner ju mig
själv så jag vet att det ena eller det andra kommer att lämna .
Skulle gärna åka och rida ikväll också men har en sån dunder förkyldning så jag tror det är bäst att
jag lämnar den ide'n .
Och idag kör jag med min naturligt lockiga hår!


Kommentarer
Postat av: -

Lockigt? jag ser inga lockar? det är vågigt, tjejen

2009-02-05 @ 21:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0