sportlovs dag 1

Kom hem från stallet ungefär vid fem tiden på söndagen och sen tillbringade jag resten av kvällen med D. och gänget .
På måndagsmorgonen kom Muulin och hämtade mig och vi åkte till vasa .
Väl i vasa ringde Sabina och hon kom också med oss och shoppade .
Största tiden gick vi runt och bara kollade oh kanske provade ett plagg eller två , eller så pratade vi skit
som alltid . Efter noll inköp gick vi in till rax och åt så mycket att vi trodde vi skulle kunna rulla ut därifrån .
Men sen skilldes vi åt så malin for till hästaffären och vi skulle in till rewell center men hann ju skämma ut oss
redan innan vi kom in dit , inga detaljer men pinsamt värre . hoppas gode guud att inte B. såg oss .
Sen väl inne så träffade jag alla dedär typerna som jag pratade med i mietaa ihelgen .
Ville verkligen inte se dem igen men  det var bara att gå förbi och glatt säga hej och låta dem skratta en liten stund .
Men det blev en hel del inköp medans malin inhandlade hästgrejjer och var till sportaffären .
Sabina och jag intog H&M:s barnavdelning men inte nog med det intog vi också herromklädningsrummet
med våra kläder från barbavdelningen . Hittade en jätte fin jeansklänning , testade först storlek 164 men pinsamt värre nog så var den så stor så det fick bli strl. 152 , mne vad kan man göra åt att man e liten .
Annars var den också skiit billig och kul hade vi där i pojkarnas om klädningsrum .
me love the barnavdelning
Sen hann jag även med att handla en skjorta och en klänning samt hästgrejjjer på minimani sen bar det av hem igen .
Väl hemma blev det vara att hoppa i duschen och börja fixa mat åt pappa och D.
Resten av kvällen stressade jag och sen tillsist åkte jag till tjöck till muulin ( malin) och sen såv jag över där.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0