skona mig

jag bävar redan för morgon dagen när det är abi -dagen .
Har redan blivit förvarnade att ta med ombyteskläder och ha på sig lite sämre kläder eftersom vi åtminstone kommer
att bli mycket våta . usch!
jag som varken får springa eller krypa på knäna men vi tar det som det kommer .
Idag hade jag även en kortare skoldag det var meningen att pappa skulle komma efter mig
men han fik förhinder så jag vandrade till D. och väntade på att han skulle sluta jobbet så jag skulle få skjuss hem
men passade på att diska och läsa lite på läxorna medans jag väntade .
Nu sitter jag vid datorn samtidigt som jag kollar på semester svenskar , ett helt okey program faktist .
Man får en så stor läntan till att åka ut och resa , har aldrig varit i thailand så dit skulle jag verkligen vilja åka .
Det är verkligen fiint , och billigt .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0