skoldag 2

otroligt jag sitter hemma redan vid tre tiden en tisdag.
Slutade igentligen först klockan fyra men teckne läraren var borta så då var det ledigt som gällde .
Idag började dagen med att skriva engelska uppsats , hade ingen konsetration alls så det blev dess värre bara att klotta ner något på pappret . Sedan följde en fysik lektion där vi verkligen inte gjorde någonting annat än lyssnade på dendär gubben och troligen såg vi alla också ut som frågetecken . Dagens mat var skinfrestelse , kommentar: äckligt!
om jag skulle varit hemma skulle jag matvägrat och mamma skulle säkert ha köpt hem en pizza åt mig så jag skulle kunna värma den i ugnen . Men idag fick jag trösta mig med tre knäckebröd .
Sen följde historia och matematik helt som vanligt .
På "långa" rasten eller den som är 15 minuter var vi allmänt bara på fjollhumör så denise hade sin lilla egna dans medans
abiturienterna spelade musik i högtalarna . Sista lektionen var det hälsokunskap som gällde och redovisning av grupparbetena  , den lektionen tillbringade jag med mp3-spelaren i öronen .
Nu sitter jag oh väntar på att mamma skall komma hem från jobbet så vi kan
åka och handla bebis kläder , tills vanha på fredag . för de som inte vet går vanha ut på att de som går i gymnasie ettan skall vara utklädda som bebisar medans de som går i gymnasie tvåan skall va utklädda som gamlingar och treorna är på kryssning .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0