onsdag

trallalaa , bara två dagar kvar nu till fredag . jippiii !
är helt överlycklig nuförtiden när det kommer helg.
Skoldagarna har gått förvånansvärt snabbt , och idag hade jag en lite kortare dag vilket betyder att
jag slutade redan vid 13.20 , sköönt!! Det har varit en helt vanlig dag idag inget extra alls .
Ikväll eller nu inom en timme skall jag börja skriva fysikrapporten och sen skall jag väl koka lite
mat och farsan och mig sjääälv . sen är väl planerna att gå över till Malin och skriva hälsokunskapsuppsats , hoppas jag får det mesta färdigt eftersom senare ikväll blir det bio med malin 2 . vi skall och kolla på filmen Australia ,
den sägs vara jätte bra så får se nu då vad man tycker .
men nu skall jag krypa ner under filten och läsa tidningen solo i typ 15 minuter .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0