nedräkningen har börjat!

Eftersom jag är extreemt lat och har lite att göra just nu satt jag och räknade och
kom på att det är 1 år 55 dagar 17 timmar och 14 minuter tills ja fyller 18 år .
Vilket kan innebära en stoor fara för alla andra och mig själv.
1. jag kommer att skaffa körtkort nästan direkt när jag fyller  , vilket innebär att en stor trafikfara
släpps ut på vägen . det vill säga om ja ens klarar av att köra upp och får godkänt.
Trots att ja kör moped så är jag urusel på trafikreglerna , kan inte ens högerregeln ännu .
( vet att det är en skam )
men sedan tänker jag inte köpa eller köra någon dyr eller fin bil så det är väl inte hela världen och jag ligger i diket redan efter första dagen .
2. det finns något som heter bar . där jag säkert kommer att bo de närmaste veckosluten efter att jag fyllt år
till jag tröttnar på det livet . Där finn en stor fara för en överfull och svammlig jessica som gör saker å ting hon
inte borde gööra , så se upp!  Men hey, har ju sakffat mig en personlig vakt så det är lungt .
3. Jag kommer sääkert att måsta köra med vår nissan king cab , så om ni ser en bil utan chaufför så är det säkert jag
(syns ju knappt över ratten på den bilen )
4. Kommer att betee' mig precis som vanlig så tro inte att jag äxer upp på en dag!


Kommentarer
Postat av: Elvira

Oj vad tidigt du börjar räkna ner :)

2009-02-04 @ 14:58:02
URL: http://viiraan.blogg.se/
Postat av: Elvira

Haha, jag måste också börja, fast jag fyllde nyss :P

2009-02-04 @ 15:01:56
URL: http://viiraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0