latis nr 1

tiden går föör fort just nu , jag som skulle fixa alla läxor och vad har jag gjort?
okey, jag har suttit vid datoren och pratat med en häst köpare till en av pollarna vilket jag anser vara ganska viktigt .
Sedan har jag kokat mat åt pappa , också viktigt annars får jag inga bio-pengar ;)
sen har jag inte gjort så mycket mer , oj vilken bedrift men efter dethär inlägget är det bara att gå
och hämta skolväskan och börja på , inget emr latande . Eftersom Muulin kommer efter mig redan vid sju tiden är det nog att skynda på nu .
Men har ni några bra tips på nån film man kan ladda ner?
tänkte nämligen satsa på filmkväll ihelgen .

Kommentarer
Postat av: Mia

Boo är bra :)

2009-02-04 @ 20:43:57
URL: http://mlyytikainen.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-02-05 @ 14:16:38
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0