fredag-vanha

fredagsmorgonen inleddes med att klä sig i bebiskläderna oh åka till skolan .
där blev jag mött av tvåorna som var utklädda till "gamlingar" blev tvungen att gå upp förbacken och sjunga bääbää-vita lamm hela vägen upp och inte nog med det blev jag filmad .
Väl inne så fick vi ett namn och från och med det var vi tvungna att krypa resten av dagen , men blev som tur är skonad från det . Sen samlades alla ettor i tvåornas nya latrum .
Sedan hade vi vanliga lektioner , eller vanliga kan man inte kalla dem vi fick inte så mycket uträttat och satt med en tutt i munnen hela tiden . Sedan vid maten var vi tvungna att krypa övr till simhallsbyggnaden där vi ockå har våran matsal .
tvåorna käkade pizza medan vi fick äta soppa och bli matade med äcklig barnmat , inte såndär god persika smak utan såndär äcklig mos eller spagetti i barnmatsburkar . fyydå!
Sedan följde två lektioner till + pluss en massa rymningar av T. och mig .
Satt och kollade ztv ganska länge , ända tills vi blev påkomna och utkörda .
Blev även påtvingad en sådär blöja som gamla gubbar har på sig men den åkte av lika fort som den kom på .
sen kröp i även till högstadiet och yrkesskolan vocana ( YA nu förtiden ) där vi blev tvugna att sjunga barn sånger med rörelser till , och T. D . S och jag fick sjunga , tvingades sjunga solo som straff men det var enbart skojjigt .
Sedan hade vi lekar och annat program .
Väl hemma städade jag , bytte om och fixade inför förfesten hos mig , som blev riktigt lyckad .
Efter två omgångar med ölspelet kände man sig ganska bra på G. och tiden bara rann iväg så det var dags att åka på festen till övermark . Där var det riktigt skojj trots en massa drama men det blir det alltid .
kom hem vid tre tiden , tillsammans med tilla , sara och daniel och då var det nog bara sängen som gällde efter det .
bilder kommer på pixbox snart (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0