fjortisar del1

jag håller snart på och flippar helt totalt .
Av två olika orsaker den största och minsta är att jag är verkligen super energisk .
Sen läste jag på min kära kompis gabriellas blogg där hon skrev om fjortisar det var där det största problemet ligger eftersom jag kom på hur jag har fått nog av alla fjortisar .
Obs! fjortis är ingen ålder utan ett sätt att vara !
Jag verkligen hatar att vara på de fester där fjortisarna springer runt och rooopar eller är fulla efter 2 cider.
Varför inte bara dricka som vanligt folk , ett annat problem som de flesta fjortisar har är att varje gång de är ut måste de va med minst två personer den kvällen men helst mera , varför? man får absolut inget status av det .
Men det värsta jag hört är nog när man måste vara som sin kompis . vi skall ta ett exempel
Tjej 1 , har en pojkvän så då måste också tjej 2 ha en pojkvän bara så att de kan umgås alla fyra trots att hon inte tkr om honom på det sättet . Sen gör tjej 2 slut med sin pojkvän nämen då måste också tjej 1 göra slut eftersom de måste vara singlar på samma gång. men hallåå, var är logiken idetta?
Tyvärr kan jag säga att vissa växer aldrig upp det finn tyvärr fjortisar som är både äldre och lika gammal som mig som måste dansa på borden , måste skrika och ropa och kramas på golvet fast de såg varandra för två minuter sen
och har ni nån gång tänkt på hur mycket folk skrattar åt er som håller på sådär och då kan jag tala om att det är för det mesta pojkarna om tycker det är speciellt löjligt , och speciellt då de håller på som de gör bland allmänheten tex. på abc ,tb osv.
eftersom det finns så mycket att irritera sig på hos dessa "fjortisar" , som jag kommer att kalla kategorin , så kan det hända det kommer ett inlägg till

Kommentarer
Postat av: gabriella

men e je bra tå e je tåfft ti va enkäl å! he får itt vi glöm.. ;D haha nejfy

2009-02-18 @ 16:15:35
URL: http://totallygabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0