det är över nu!

ÄNTLIGEN! nu är det bara ett prov kvar , i och försig det värsta av dem alla men sen är det över för denhär gången .
I måndags skrev jag ju då historia . Skulle gåt hur bra som helst om jag varit så
smart att jag skulle skrivit det jag tänkt på och inget annat . Bra att vara efterklook.
I tisdags var det dags för engelska som tog ganska lämge att skriva men var inte värst svårt , tros man skulle
kunna få ett helt okej vitsord.  Sen i onsdags skrev jag matte som jag trodde skulle vara skit svårt
men tror faktist det gick helt bra , knappast något toppresultat men bättre än fööra gången gick det nog.
Idag skrev jag hälsokunskapsprovet som verkligen var super lätt , jag som läste som ett toook på kvällen / natten igår .
provet skulle vem som helst klarat av menmen alltid bra med extra kunkap .
Annars har jag inte gjort så mycket av vädre denna vecka eller jo, igår var jag och red melli .
hästen var helt och hållet TOKIG! trots att det var svin kallt red vi ungefär en timme tills hon hade fått springa av sig lite av överloppsenergin .
Troligen kommer ni inte att höra av mig på en tid för jag skall ta mitt pick&pack och åka till L-kylä resten av helgen/veckan
skall bli riktigt skönt att komma bort från allt och bara vara som man är , trots att programmet kommer att vara ganska fullspäckat så skall jag försöka hinna skriva åtminstone ett inlägg per dag så håll utkik efter de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0