dag1-3

trots att jag haft datorn hemma har det blivit väldigt lite skrivande , men har verkligen känt att jag inte hunnit eller haft lust .
Fredagen slutade med lugnhemma kväll , superduper skönt faktist .
Redan lite över nio på lördagsmorgonen ringde malin ( min personliga väckare)
och tvingade mig att stiga upp trots att hon kom först två timmar senare .
Vi åkte till stallet härifrån med pappa . Morgonen bestod av de vanliga sysslorna sen kom nya ägarna till nokka
som även åkte iväg . hoppas hans 8 timmars resa gick bra . Lite kommer jag nog allt sakna honom .
Sen ledde jag en liten unge på ponnyn en timma och sen fick jag ju luckan att rida min lilla
gulle plutt Nicolina sandas själv gick helt bra med tanke på att underlaget var ganska dåligt .
Väl hemma på kvällen så gjorde jag inte så myket annat än hoppade i duschen och sen kom D. efter mig .
Hade taco/film kväll riktigt treevligt . Sen skjussade vi även några typer till baren men något annat orkade vi inte göra tror to.m jag somnade en stund på soffan . oops!
IDag har det varit precis som söndagar skall vara steg opp först vid 11 tiden , men klädde på mig först vid ett tiden .
Sen var jag förståss och red Greippi riktigt kul faktist och nu sitter jag häär och tråkar eller har just
pluggat engelska orden . bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0