kvällen

En chips påse i handen en dippkopp brevid en tv-kontroll i andra och datorn i famnen samt
du är vad du äter på tv - allting check!
Tv-programmet passar speciellt mycket in med mina matval .
Nämen en riktigt lugn kväll har det varit. Sköönt är ett enda ord som går att beskriva hur det varit. 
Kom nyss från duschen så nu gäller det bara att få mitt jäkla hår att bli torrt vilket är ett projekt för sig
men vill man vara fiin får man lida pin elelr hur man nu brukar säga .
Och på tal om hår skulle jag evrkligen behöva klippa mig . Då kommer det eviga dilemmat
bara topplite , klippa pannlugg , klippa upp det eller tunna ut det ? förslaag?
Men ett som är säkert är att det aldrig kommer att vara annat än blont .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0