klagovisan!

Nej himmel och pannkaka hur hamnade jag hit nu?
Samhällslära lektionen går just nu i antons rum med Matilda och Denise , mycket passlit att ha
undervisningen här tycker jag ;)
Nåjaa, hade ganska starka känslor när jag vaknade att jag skulle försåva mig med flit.
Men masade mig upp ur sängen endå och tog mig till skolan med bil denna morgon .
Skoldagen började lite annorlunda pga att tyskarna var här och skall vara här tills måndan .
Så det blev samling för allihopa i gymnastiksalen . Härliga typer !
På tal om tråkit så håller jag på och få spader nör det bara regnar ute , om det inte slutar nu så går
jag ut och gräver en grop att såva i .
När jag endå sitter här och gnäller kan jag skriva att hela min rygg är ett kliande myggbett .
På riktigt har utslag över hela ryggen , och vete tusen var det kommer ifrånmen störande som tusen är det!  . Skulle vara mycket uppmuntrande
om någon kom på vad jag är allergisk mot .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0