good morning sunshine

trallaalaa , ute regnar det och här inne är spänningen spänd till bristningsgränsen .
Så det finns inte många håll att fly till .
Nåjaa, slut snackat om det . Ikväll efter skolan bar det av till L-kylä igen .
Men äntligen för första gången på tusen år behövde jag inte köra de där 40 LÅNGA kilometrarna med
moped utan morsan kom och skjussade mig , tur var nu det annar skulle jag sett ut som en dränkt liten kissemisse
när jag kommit hem .
Stallet i sitt vanliga , kanske lite lägre och mera tryckt stämmning men jag fick ju iaf goosa och motionera min
lilla söta ponny och det är ju det som gör en så glaad.
Sen runt sex tiden åkte alla utom jag till en träning så det blev att springa ute i regnet och ta in alla hästarna samt föra ut mat till alla hagarna . Gissa vem som såg ut som om man skulle varit och badat?
Annars så fick jag iaf maten serverad på bordet idag när jag kom hem från stallet , hungrig och blöt.
Tack Daniel , super bäst!



Hopptävling korsnäs , 23.08.09  Andra placering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0