fredag

Jag har överlevt helgen! Vilt!
I fredags var det ju skolan i sin vanlia ordning men en dag med bara två lektioner så
man kan väl inte klaga på att den var jobbig.
Sen bar det av hem för att fixa lite innan kvällens och så åkte jag på drillträningen
som gick så långsamt , trodde jag skulle dö innan träningen var över .
Men väntar man på något gott väntar man aldrig för länge .
Körde hem med min racermoped bytte kläder och daniel kom och hämtade mig .
som annars också fungerade  som chaffis i fredags .
Hämtade upp Emelie och Emma innan vi besökte kalax ,finby och yttermark( där Danielx2 steg på ) och sen äntligen iväg till Åminne. 
Bilen dit var vild troor pojkarnas öron dog!
Väl där körde vi runt , minglade runt lite och sen till bilen för att sjunga lite uppe på biltaket .
Tacka bilar med tacklucka!
Hann även dansa i discot en stund med både brudarna och tyskarna .
Sen även träffa en hel del bekanta medans jag och Emme minglade runt.
Hemfärd skedde väl runt halv 3 tiden troor jag , mycket trötta och hesa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0