fredag hela veckan

shalalaa , idag är det fredag .
På ett vis ser jag framemot helgen men på ett annat skulle jag inte alls orka försöka vara snäll och social
eftersom responsen är ganska liten .
Idag så blir det väl troligen att åka till dansstället Åminne om det nu inte börjar regan igen
för då tänker jag tamefasiken inte åka någonstans alls .
Och så har jag ju förståss drillträning , snälla skona mig från det idag!
Och imorgon blir det väl villafest , blandade käsnlor inför den kvällen . Den kan bli super mega rolig eller
en katastrof tror verkligen inte det finns något mellanting!
Men man får ta dagen som den kommer och göra det bäst av situationen .
Nu började jag låta som mamma också, hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0