flumm

nu när jag endå är så aktiv så kan jag skriva ett till inlägg.
Skulle egentligen borda läsa lite på tyskaorden men vem orkar gå upp tillbaka till skolan
ta upp boken och sätta sig ner och plugga?  Ingen! Nej , jag tänkte väl det .
Så nu istället har jag placerat mig själv framför datorn nere vid dedär röda småbyggnaderna med bokstäver på.
Ni förstod säkert mycket av det där men lite gåtor kan alltid vara trevligt att lösa.
Alldra helst skulle jag vilja dra täcket över huvudet och såva sådär i 200 dagar till , ta körkort åka på krog
och vänta på att sommaren skall återvända igen .
Lite dystert nu när kvällarna börjar bli mörka och dagarna grå och trista .
Men inte skall vi deppa för det , man kanske får mera tid för saker och ting hemma då . hoppas kan man iaf.
Nu skall jag iaf bjuda på en bild från den härliga sommaren som snart är förbi för denna gång .



Halleluujaaah!


Kommentarer
Postat av: gabriella

japp;) joo ja lyckades faktiskt rätt bra :D

2009-08-26 @ 20:24:05
URL: http://totallygabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0