dark devil

hösten = mörker .
och vet ni vad det medför?  Joo, just det mörker och för den som är extremt mörkrädd så är det
inte det roligaste att vara tvungen att vistas utomhus på kvällen .
Som t.ex igår var jag tvungen att gå ut och hämta några grejjer därute.
för er som inte är rädd så förstår ni inte hur hemskt det är .
Jag inbillar mig alla saker man någonsin kan inbilla sig . Allt som knakar och brakar i buskarna , det tror jag alla gånger år någon massmördare eller något extremt stort djur som tänker ta livet av mig .
Och liksom skulle en katt komma fram mitt i mörkret så skulle man ju nästan få hjärtattack.
Och vad tror ni hände idag ?  Joo, en katt kom fram precis bakom mig och skit vad jag blev rädd enda tills jag
såg vad det var .
Nej fy för mörkret , eller med sällskap inga problem men att gå ut dit ensam , nejnej mina vänner.
tror jag skall tillbringa mina vinterkvällar här inne i det trygga.


såhär ser det ut då när the dark devil kommer och tar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0