annars bara!

Nu har vardagen kommit igång!
Skolan rullar på som vanligt och fritiden om man nu kan kalla det fritid går som vanligt.
Ridning , träningar , drillning och en massa annat programm kvällarna ut (:
Igår kan man väl kalla det lite ledigt .
Efter skolan och gymnastiken tog jag en liten paus sen blev det rensa opp lite hemma .
Sen blev det en promenad mot näsby för att möta min kära gabriella som för tillfället är en bilfattigare .
Eftersom pollen är hemma så gick jag över å red lite grann och Gabbi som är gammal och van testade lite också.
Gick riktit bra kan jag säga .
På senkvällen kom finbesök iform av Danel och sen var det bara att dra nattmössan på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0