allt blir inte som man planerar

Mycket har hänt nu på en vecka .
kan berätta lite i korthet vad som har hänt .
Onsdag-fredag förra veckan tillbringade jag den mesta tiden hos Daniel.
Riktigt mysiga kvällar med film osv.
I fredags hade jag tänk åka till stallet men pga regn så bestämde jag mig för att åka först på lördagen .
Sakt och gjort så åkte jag till stallet med förhoppningar att någon skulle komma och hämta mig lite senare .
Mia och jag var och simmade med våra ponnyer samt tog en liten racer tur på åker .
Sen efter många försöök så kom jag på att ingen hade tid att komma och hämta mig till stallet ,
och jag tänkte inte börja gå 40 km så det blev en övernattning där istället .trots att jag inte hade med annat än ridkläder
men vad gör nu det .
Senare på kvällen bestämde vi oss för att åka och hyra film och köpa lite goodis och chips .
så det blev en riktigt tjejkväll , och braa var nu det.
Söndagen vaknade vi tidigt som vanlit eftersom hästarna skall ut och få sin mat .
Sen blev det mest att slappa , prata skit och plocka blåbär till pajen våran .
Mot eftermiddagen bestämde vi oss hela gänget för att åka till villan vår .
Så det blev en liten avstickare dit då. sola , bada , simma och grilla stod på programmet
hur underbart som helst och ännu ett + är att jag fick ju skjuss hem också .
På kvällen åkte jag till Daniel och kollade film osv.
Igår måndag var en riktigt effektiv dag .
solade , plockade bär , tvättade kläder , fixade mat , var på drillkurs , hade ridlektion och åkte till D.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0