vecka 18

en ny vecka och ny uppdrag igen .
Måndagen var det dags för det hemska tandläkarbesöket som inte var så hemskt sistaslutligen .
Sen efter skolan åkte jag snabbt som fasiken till jobbet och var där till kvällen .
Resten av kvällen försökte jag läsa både tyska och på konsprovet men hur gick det?
jo , 1. jag somnade med boken i handen 2. att kolla på färjan och spårlöst var ett måste .
läsa 1% göra allt annat 99 % av tiden . lyckat!
Tisdagen stag jag opp 06.00 ( läs: jag steg verkligen opp då) och åkte till jobbet .
stressigt värre med all rosor som skulle packas men vad gör man inte för lite extra pengar .
från jobbet åkte jag lite över 11 , hem via och sen skolan + konstprovet som gick skit .
grattis till mig säger vi bara . syns i sommar mina vänner.
Kvällen då jag ingentligen skulle behöva sitta fastklistrad i tyskaboken , nej den fördrev jag med att vara på drilträning
och kolla andra avenyn samt såva var så himla trött efetr dagens allt slit .
Sen idag är dte ju onsdag och tyskaprovet är skrivet . bättre än väntat gick det iaf får hoppas på bra resultat nu också men den turen har man väl knappast .
ikväll skall jag försööka skriva den där jäkla uppsatsen som skall vara inlämnad imorgon . fyfasiken för allt skoljobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0