vecka 17 i korthet

oj var skall jag börja nu?
har inte skrivit på nästan två veckor men det kan förklaras med att jag inte ens varit på datorn på dessa veckor.
Usch vilket stressat program det har varit .
men skall dra lite i korthet vad som hänt de senaste veckorna.
förra veckan skrev jag prov , uppsats och fick ut alla prover.
det vill säga de få som jag har skrivit . Missade ju en hel del när jag var tvungen att ligga
i sängen dendär veckan . Sen åkte jag till L-kylä fredan där jag hann med att rida tre små pollar sen bar det av hem igen .
Lördagen jobbade jag från tidiga morgon till eftermiddagen . Eftersom mamma var på Åland förra veckan
var det jag som fixade maten och lördagens matsedel var tortillas . mumsigt värre!
Mätt och belåten bar det av till L-kylä igen men denna gång med min dunder moped.
bada bastu hela kvällen lång , det var det vi gjorde den kvällen.
Söndagen vaknade jag opp och gick ut i stallet som vanligt red , körde hem med mopeden , körde
vidare tii yttermark red den andra hästen och slutligen hem igen och fixa mat samt läsa på prov och dammsuga .
Fullt program?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0