tisdag

en riktigt slöö tisdag dethär.
skolan började för mig först 11.45 hur jäkla skönt som helst .
skulle ha en lång och kön såvmorgon men en liten filur ringde och väckte mig så dit for den
men lika bra var kanske det . 
Dagens program i skolan var modersmål ( svenska med andra ord) historia och engelska .
Samt två teckningstimmar , som bara blev 1½ .
nästa vecka är det detdär konstprovet som gäller, fyfasiken vad dålit det kommer att gå .
Ikväll är det provläsning på programmet , hade tänkt hitta på annat också men icke.
Ibland börjar jag funder var jag har folk riktigt och va det skulle vara kul att veta vad folk
igentligen tänker  .  Blev faktist ganska arg ett tag ikväll men nu är det över och jag är snäll
jessica igen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0