kill me slowly

Ja jisses!
nu är det åttonde dagen jag har feber och mår skit .
började med att de första fyra dagarna hade jag bara feber och hade ingen matlust alls , sen
på natten till dag fem började jag spy och inte ens vattnet hölls i mig mera .
slutsatsen är att jag varken kunde äta eller dricka på en vecka så igår fredag åkte vi in till sjukhuset
där de utförde prover och tester av olika slag.
slutligen fick jag ligga på sjukhset med dropp i armen pga av min uttorkning och näringsbrist .
Hamnade att vara på akuten från ett till halv 5 och sen flyttades jag över till bädden där jag blev tvungen att vara resten av kvällen . Men lyckligtvis mår jag lite bättre nu och har fått tbletter mot mitt illamående så dethär skall no ordna sig .

Kommentarer
Postat av: Jessica

Håppas du var frisk snart :) Krya på dej!

2009-04-18 @ 13:34:21
Postat av: jessica

tack jessica :)

2009-04-18 @ 15:49:06
URL: http://absolutjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0