Western SM

Glömde att berätta att jag var på SM- i wester ridning i söndags .
Vi steg opp redan 06.00 , förde ut hästarna i hagen , gav dem mat och så åt vi lite själva före vi åkte . ,
( Malin klagar så jag skall väl rätta till detta , dom förde ut hästarna medan jag såv till 06.20 ) Nöjd?
Resan dit tog lite över tre timmar med bil .
Det var ganska mycket folk på platsen och tävlingarna var jätte intressanta .
SM-guld vann Meeri Simula som också fungerrar som min tränare , det känns ganska tufft att hon som är bäst i hela landet tränar mig och "min" korsningsponny . Inte för att skryta men man känner sig ganska stolt. :D
Efter tävlingarna så styrde vi hemåt på vägen hem var vi via ett ställe och åt hamburgare och vi kom väl til Luovankylä runt halv 9 på kvällen och hemma var jag väl först halv 10 .
köpte faktist enga western sporrar där och Malin köpte egna western tyglar.
bilder därifrån kommer väl snart.

Kommentarer
Postat av: muul

TEXTFEL , ERROR! :du steg it upp kl.6 , du laga it ut hästan å du gav dom it mat. :b

2008-09-30 @ 14:58:32
Postat av: muul

hede sku ti föraa inlägge

2008-09-30 @ 14:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0