Victory

Det var en ganska fullpackad dag igår .
på morgonen åkte jag till stallet och sen åkte vi på tävling till korsnäs.
tävlade i två klasser ena klassen VANN vi och andra gick lite sämre men vad gör de , är endå skit glad .:)
Melli är super duktig men hon är lite för stressig för att kunna hoppa högre höjder.
Efter tävlingen åkte vi till Teboil och åt mat för att fira segern .
Kom hem åt , duschade och gjorde mig klar sen åkte jag till Kaskö för att vara på förfest .
Helt okeey faktist , vi tog bussen från kasö till Fagerö .
Fagerö är en historia för sig , både roligt och mindre roligt .
men stöör mig otrolit på människor som drar opp det förflutna och snälla männikor man kan disskutera som vuxna människor och inte bete sig som en treåring som bara gråter och ropar .  men hallååå livet går vidare glöm det som var och se framåt.
kom kanske hem med bussen nångång mellan halv 3 och 3.
saaknar dig otroligt mycket , hoppas du förstår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0