varför blir det såhär?

Var till skolhälsovården med mitt röda öga igår oh de sände mig vidare till akuten så efter skolan var jag till Akuten .
Där de kollade upp mitt röda ( eldröda) öga och min hosta som jag haft i 3 veckor nu snart .
Så resultatet av detta var att jag fick pencilin , hostmedicin och ögondroppar.
Det känns bra att jag snart kommer att bli frisk men lite mindre bra när det är sista fagerö gången på lördag och jag ser ut som ett spöke . men vad kan man göra.
Men nu ska jag bara se positivt på denna sak , och tänka att jag kanske är frisk då när vi åker till södern istället. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

när ska ni till södern ? :D:D:D:D:D:D

2008-09-04 @ 19:44:17
Postat av: Anonym

oc´h vart ?

2008-09-04 @ 19:44:39
Postat av: jessica

åker till södern den 16 :onde och vi åker till playa del Ingles

2008-09-04 @ 19:51:13
URL: http://absolutejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0