Over and done

Nu är samhällprovet skrivet , vilket känns som en enorm lättnad.
Hade verkligen ångest igår över att jag inte hunnit läsa ordentligt och klumpen i magen växte ännu mera när jag vaknade
. Men som tur var så var provet mycket lättare än väntat så nu känner jag mig ganska lugn ingen .
Nu sitter jag i datasalen med alla andra nördar som skrivit provet färdigt. Kände mig ganska ensam när jag var den första som lämnade rummet men nu har även några uppenbarat sig.
Dagens program är ungefär som de andra dagarnas vilket vill säga : prov läsning och skrivande men idag skall jag även hinna med att vara på intensiv jomppa . ska bli kul medlite gymnastik :)
va dhar ni för planer till idag då?

Kommentarer
Postat av: jojjo

kej. vad skönt för dig att det kändes som att provet gick bra iaf, hoppas att du får bra betyg på det nu också :) Idag är jag hemma (igen). är fortfarande sjuk :(

2008-09-17 @ 09:26:58
URL: http://jojesossosicoca.blogg.se/
Postat av: Madde

SvaR: Stort tack :)



Söt blogg!

2008-09-17 @ 09:55:25
URL: http://maddesmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0