Onsdag

Nu har halva veckan gått, känns sköönt att helgen är på kommande men på ett sätt inte .
Idag har skolab varit som vanligt men på gymnastiken var vi till idrottsplan , men jag är ju lite förkyld ännu så tog det ganska lungt . Stötte kula idag , vilket jag inte gjort på sääkert två år och inte är jag bra på det heller . Men den tre kilos tunga kulan flöög iaf längre än två meter ( blev runt åtta) , stolt nybörjare .
vet ni vad ?  var till stallet idag igen . vem skulle nu kunna gissa de?! Red Melli som vanligt men idag var jag på banan och hoppade lite , lika ovanlit som att jag är till stallet.  Gick riktigt braaa , på hem vägen körde jag över en liten stackars fågel. Tyckte faktist synd om den lilla krabaten som blev krossad under min finfiina moped.
Nu sittär ja här på internate och göör ingenting .
men ha en bra kväll allihopa för jag ska fortsätta göra ingeting ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0