oa hela natten

Ligger i mina nattkläder ännu och klockan är snart 5 .
Gissa om mamma kommer få spader när hon kommer hem och ser mig ligga i sängen ännu .
Steg opp ganska tidigt igår eller kan man räkna tie som tidigt? ja, men iaf så åkte jag till posten och hämtade ett paket fullt med hästgrejjer , sen bytte jag om och åkte till stall 1. mockade , red ( provade den nya martingalen och de nya beskydden) sen åkte jag hem och åt en pizza sen satt jag och väntade på att johanna skulle komma och hämta mig så vi skulle kunna åkte till Stall 2. ( luovankylä) på westernlektion.
lektionen gick super bar noog, Nirpsi e skiit duktig :)
Efter stallet hoppade jag i duschen och gjorde mig klar sen for ja ut med M .
sen var vi med : anders , nicke , sara å Dea ganska kul var det faktist . Kollade inte riktit på klockan när jag kom hem men rätt sent blev det noog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0